środa, 5 października 2016

Schudnij w 81 dni - cel bloga, wyznanie, plan

Hej to ja LuckySu!
Dziś mój pierwszy post, a więc zacznę opowiadać jak, i dlaczego, postanowiłam założyć 
 bloga.



 Moja historia zaczyna się tak, jak każdej nastolatki mającej troszkę więcej wagi, niż pozostałe dziewczyny. Wszystko zaczęło się w 4 klasie podstawówki.
Otóż, w 4 klasie zaczęłam mocno tyć. Z początku mi to nie przeszkadzało, lecz gdy weszłam w cykl dojrzewania emocjonalnego... wtedy wszystko się zmieniło. Zaczęłam oglądać się za chłopcami, i właśnie wtedy dotarło do mnie, że ja nie byłam pulchna... Ja byłam GRUBA!!!

Kiedy doszło do mnie, że tak dalej nie chcę... wtedy zaczęłam odchudzać się u Pani dietetyk. Wraz z jej pomocą schudłam prawie 15 kg. Byłam z siebie naprawdę dumna. Lecz po pewnym czasie znowu przyszłam do szkoły, kartkówki i sprawdziany... Nie wytrzymałam, więc zaczęłam jeść bez opamiętania! Doszłam do wagi od której zaczęłam, czyli 65 kg. Byłam przerażona! A potem było tyko jeszcze gorzej... 

PO PEWNYM CZASIE WZIĘŁAM SIĘ W GARŚĆ!!!

Dziś jestem na pozycji START. 
Zaczynam odchudzanie, i przede wszystkim rozpoczynam zdrowy styl życia na nowo...
Na tym blogu będę was informować o każdym kilogramie w dół, bo w górę NIE BĘDZIE!  
Pokażę również, jak szybko i skutecznie można schudnąć.

! SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA !

                                                                                                Pozdrawiam, LuckySu!

1 komentarz: